oglumubeklerken ilaç kullanmaya gerek yok zaten nefes egzersizleri var bide zihninizi hep bişwylwrkw meşgul edin kitap okuyarak uyumam gibi ben sürekli resim yapıyordum bunun vücudunuzun bi oyunu olduğunu ve yönetebildiğinizi görünce farkedince rahatlayacaksınız. Ama kötü haber bu hep sizinle kalıyor. Tabi eskisi gibi hissetmiyorsunuz bilinçaltı yönetmeyi öğreniyor hemen merak etmeyin . İçinizi rahatlatmak için önce göğüs ve kalbe gidin ☺️ anksiyete olduğuna eminim ben