İyi geceler kızlar. 3 hafta önce bi gece bi anda uykumdan uyandım ve sanki böyle burnumun derinlikleri genizlerim ağzım kupkuruydu ve asla nefes alamıyor gibiydim. Kalktım hemen balkona çıkıp camdan dışarı baktım falan hani temiz hava alma gereği duyuyordum ama ne yaparsan yapayım sanki o nefesi ciğerlerime bak olarak dolduramıyordum. Özellikle içeri girince, bi de gece tabi karanlık olunca aşırı rahatsız hissediyordum kendimi sonrasında oturma odasına geçip ışık açıp saatlerce telefonla falan oyalandiktan sonra uykuya dalmışım. Sonrasında bir kaç sefer daha aynısını yaşadım ama sadece geceleri böyle hissediyordum gündüzleri genelde sürekli birşeylerle meşgul olduğum için hiç aklıma gelmiyordu ve asla böyle bi daralma hissi nefes alamama hissi yaşamıyordum. Sonra rahat uyuduğum gecelerde oldu tabi ama yine ayni rahatsızlığı duyduğum gecelerde oldu. Son 2 3 gündür sanki gündüzleri de aynı nefes alamama hissini yaşıyor gibi hissediyorum yani başka hiç bir ağrım sızım vs yok sadece en başta dediğim gibi o havayı sanki ciğerlerime tam dolduramiyor gibi hissediyorum. Acaba psikolojik mi yoksa bi sorundan mi kaynaklanıyor çok merak ediyorum, henüz doktora gitmeye de fırsatım olmadı. Sizlerden de aynı sorunu yaşayan ya da daha önce yaşamış olan birileri vardır diye size de bi sormak istedim