Perii0 erkek olursa ismi bile hazır kendimi ona da çok alıştırdım alıştırmadığımı nerden biliyorsun 😀 oğlum da olsa asla üzülmem oda benim bir parçam rabbim ne verdiyse odur ama dediğim gibi insan iki meyveyi de tatmak ister bende istiyorum. Rabbim herkesin gönlüne göre versin bir daha herhangi bir postumu da görseniz sessiz kalın veya engelleyin geçin rica ediyorum bu şekilde saglıgım hakkında yorum yapma hakkını kim size verdi anlamış değilim. İyi geceler diliyorum 🫶🏻