Kız sakin olsana bi ya tamam heyecanlısın anlıyorum ama her gün her gün post açılır mı yaa niye bu kadar takıntı yaptın ki?
Her postunda herkes kız hissediyor anlıyorum kız olsun diye çok istiyorsun ama erkek de olabilir bu erkek olsa çok mu üzüleceksin ? Yani yanlış anlama ama ben öyle hissettim