sukran93 kubra_18 hayır onu denemedim ama gece lambası pembe yanıyor tv olan odaya hiç getirmedim akşamları ışıklı ortama getirmiyorum hiç
catperson sukran93 götürüm tabii, biz götürdüğümüzde en azından başka bir sorunu olmadığını öğrenip bir açıdan rahatladık. Diğer yandan kolik bu yapılacak bir şey yok sürekli masaj yapacaksınız diyip gönderdiler, bir de üç dört aya kadar sürermiş falan filan.
demir2606 sukran93 birçok sebebi olabiliyor maalesef benimki silikon uçtan dolayı oldu bazen bebeklerin bağırsakları tam gelişmiyor vs vs
anonimcanimm bidebayilistersenferiya 1 ay 4 günlük bebeğim var ben bayağı ılık veriyorum damağı yanar korkusuyla oda yapar mı gaz
bidebayilistersenferiya anonimcanimm yanlış yönlendirip çocuğu yakmak istemem doktora danismak lazım ama ben o kadar çok araştırdım ki kör oldum gece gündüz çözüm aramaktan bu mamayı biraz daha sıcak verme işi bebeğimde çok fark etmişti bizde hep soğuğa yakın veriyorduk çünkü.
kubra_18 tyugsug biz de yarıyor işe ki melatonin salgıladığı için uykuya geçişi kolaylaştırıyor . Doğduğu günde bu yana kullanıyorum ben .
sukran93 demir2606 bugün götürdüm doktora sebebi belli değil çözümü de yok dedi.Bazen anne sütü bile sebep olabiliyor dedi..
hellow sukran93 merhaba emzirme tek çözüm ya hani kolikse bile veya değilse her iki durumda da emzirmek ile rahatlaması ve gece uykusuna uyumadan önce biraz uyuması sakinler yani
sukran93 hellow krize girdiğinde asla almıyor memeyi sürekli ağlıyor sallamak müzik hiç biri çözmedi bir tek arabada uyuyor
sukran93 kubraadt inşallah azalır çok ağlıyor damla verdi doktor ama bakalım fayda eder mi bilmiyorum
selen446_ sukran93 benimde bebegim ayni sekilde suan 4 aylik hala devam ediyo maalesef kolik bebeklerimiz rabbim yardimcimiz olsun 😔🤲