papatya5858 goldengate iki haftadır fln günde bir veya iki defa veriyorum bgn öğlen gibi verdim yine uyumadı belkide uyku sevmiyor bilmiyorum
newwmommy barlasfunda kuzum bebekten bebeğe fark ediyor benim bu beşinci mamam şuan bir haftada bir kutu biitirdik golden goat keçi sütlü kullanıyorum ondan önce aptamil hipp bebevita aptamil bir de gaz yapmayano var adını unuttum hiç birini sevmedi en son eczacı bunu önerdi şuanlık memnunum
barlasfunda newwmommy işte hipp sevmezse bilmiyorum nasıl olucak eşim almaya gitti gelince deniycez bakalım sever mi
adenveben Sütğm yeterli olmadığı için doğduğundan beri hipp organic combiotic kullanıyordum ama son zamanlarda kilo alımı düşmüştü. Ebemiz mamasını değiştir belki yaramıyordur dedi. Bende araştırdım boykota dikkat ettiğim için golden gaot denedim ve memnun kaldım çok şükür. Keşke en baştan onu kullansaydım dedim. Şuan 7 ay olacağız 2 gün snra. Gaz problemi de olmadı.
bkerem2025 barlasfunda Comfort olanlar daha az gaz yapıyor diyorlar. Mesele sma comfort var. Aptamilde de vardı sanırım. Ama mama markası da bebekten bebeğe değişiyor. Ben ilk doğduğunda sma comfort verdim ishal oldu hipp dediğim daha iyi geldi
bidebayilistersenferiya barlasfunda Aptamil hipp kullandım ilk 4 ay daha sonra golden goata geçtik 10 aylık hala golden goat içiyor memnunum diğerleri şekerli ve palm yağı vardı içime sinmiyordu
mervegultekns Golden goat çok güzel bir mama içeriği de temiz, benim bebeğim prematüre doğdu 34+5 , ilk haftalar sadece süt verdim ama yeterli gelmemişti o yüzden mama takviyesi yapmamızı söyledi doktorumuz. Hızlı kilo aldırıyor, anne sütüne en yakın içerik zaten
gizematadeniz barlasfunda hipp organic combiotic cok memnunuz. Gazi bilmiyorum ama anne sütüne en yakini buymuş
monaroza88 barlasfunda Sma Comfort 1 mükemmel. Daha önce aptamil kullanıyorduk gazdan çatladı resmen ne zamanki smaya geçtik ağlamaları bitti