Busraveece kızım bugün tam 21 aylık oldu ve yaklaşık 11.aydan beri dediğiniz öfke nöbetlerini geçiriyo🤦🏻♀️ Bugün en basitinden bebeğine su içirmek istedi ve bebeği içemedi önce onu attı yere sonra kendini, dakikalarca ağladı sonra off yoyuldum dedi koltuğa çıkıp oturdu orda devam etti ağlamaya🤷🏻♀️ Bana karşı da istediği bişeyi yapmadığımda hayıy diye çığlık atıp ağlıyo🔫 ben artık o süreçlerde sağır dilsiz oluyorum işim varsa yapmaya devam ediyorum ya da öylece oturuyorum🤷🏻♀️Ne zaman geçer bilmiyorum ama kafaya huni takmaya az kaldı 🤪