busenuranne meraba bizde kilo alamıyoruz 7buçuk aylık olduk sizin gibi ilk 2 ay iyidi sonra giderek azaldı emmesi mama kabul etmedi hiçbi şekilde bebeğimde çok huzursuz mız mız bi bebek öyle olmasa kiloyu bende takmıcaktım ama aç olduğu için mız mız. Ben emzikten kaynaklı emmesi zorlaştı diye düşünüyorum çok emmediği için süt üretimi de azaldı size tavsiyem benim de keşke dediğim iyi bi sağım makinesi edinin sağın sütünüzü ki azalmasın ben yeni edindim daha gelmedi bakalım denicem alıştırma bardağıyla falan vermeye çalışcam