busenuranne Merhabalar sütüm olduğu halde bebeğim kilo almıyor . Doğduktan sonraki 2 ay kilo alımı çok güzeldi ne olduysa 3. Ve 4. Ay durdu . Herkes mama başlamamı tavsiye ediyor aramızdaki bağı koparmak istemiyorum emzirmeyi bırakıp . Öneriniz nedir ?
etuerk busenuranne ilk 3 ay zaten güzel kilo alırlar sonra kilo alımı yavaşlar sütün varsa bunu yağlandırmak için bişeyler yap mama verme bu sefer de Aayy neden mama verdin derler
mutlu__son1209 busenuranne benim kızım 2-3 arasında 200 geam aldı emzirmeyle sadeca yıkıldım resmen saglık ocağında ki ebe de bu kadar yaradı demek ki dedi uyuyosa ağlamıyorsa doyuyodur dedi çocugumun keyfi gayet yerindeydi huzurluydu uykusu iyiydi ama 200 geam aldı işte sonra ¾ ay arasıu tekrar 600 gram aldı sonra kş aylar 500-600 oldu demek ki sütüm bu kadar yarıyo dedim mamaya bulaşmadım yani buşlassam eminim emzirme gidecekti yavaş yavaş oglum da yaptım bu hatayı 5. Ay da bitti emzirme kızı. Şuan 11 gayet güzel devam ediyorum
Pamukhanim_ busenuranne benim kızımda sadrce anne sütü alıyor ve 3. Aydan sonra 100 gr aldı 6. Ayda kadar 1 yaşına kadarda aynı kiloda kaldı ve hiç bir gittiğim doktor mama başla demedi bebeğin sağlıklı ise normal ilk baştaki gibi kilo alımı olmuyor
minikfasul Aranızdaki bağı kesmeyin gece uyurken acıkıyorsa 1 yada 2 öğün mama verin gelişimi destekler hem anne sütü almış olur anne sütü gibisi yok ama bazen minik takviyeler gerekebiliyor kötü hissetmeyin kendinizi 🌸
minikfasul Aranızdaki bağı kesmeyin gece uyurken acıkıyorsa 1 yada 2 öğün mama verin gelişimi destekler hem anne sütü almış olur anne sütü gibisi yok ama bazen minik takviyeler gerekebiliyor kötü hissetmeyin kendinizi 🌸
busenuranne 3kedili2bebekli bugün götürdüm 4 gün içinde 25 gram almış sadece böyle olmaz 2 saate bir besle diyor kendi de mama vermeye çalıştı tükürdü ağladı . Gelişim geriliği olur dedi ne mama ne anne sütünü zorla veremiyorum kafayı yemek üzereyim uykuluyken besleyebiliyorum sadece o da 40-50 cc anca içiyor
alpaslanmom_ Kilo alımı azaldı mı durdu mu ? Durduysa tabikide mama başlamalısınız çocuk açsa başka çare yok
busenuranne alpaslanmom_ sorun bu acıkıp ağlamıyor mama da verdim bugün 3 farklı denedik kabul etmiyor resmen tok
nnoktaa busenuranne çocuk doktorunuz ne diyor bu duruma? Ama çocuk doktorunuz yani sağlık ocağı hemşiresi ya da komşu ayşe teyze elti fatma abla değil..
aysebb busenuranne Kaç kg kaç gr aldı bu ay ? Genel olarak zaten 3. aydan sonra kilo alımı azalır bundan sonra az alacak ilk 3 ay gibi almayacak artık
3kedili2bebekli busenuranne başka bir bölüm önerdi mı bir de biberon sevmiyor olabilir mi kasikla falan
busenuranne 3kedili2bebekli kaşık 3 farklı biberon enjektör denedim beslenmek istemiyor tamamen iştahını arttırmam gerektiğini düşünüyorum hiç beslenmek istemiyor yani artık kucağımda yatırdığım an emzireceğimi anlayıp çığlık atıyor
yorgunargindarginmomy Emzirmeyi bırakmak zorunda değilsiniz mama meme şeklinde de ilerleyebilirsinzi ki ben öyle yaptım 2 yaşına kadar anne sutu aldı bu şekilde hem de mama.
yorgunargindarginmomy yorgunargindarginmomy mamayi 14 aylıkken tamamen kestim bu arada ilk 5 ay mama da verdim sonra kestim 8 aylıkken kilo alımı azalmaya başlayınca tekrar mama vermiştim.
betusmrv busenuranne meraba bizde kilo alamıyoruz 7buçuk aylık olduk sizin gibi ilk 2 ay iyidi sonra giderek azaldı emmesi mama kabul etmedi hiçbi şekilde bebeğimde çok huzursuz mız mız bi bebek öyle olmasa kiloyu bende takmıcaktım ama aç olduğu için mız mız. Ben emzikten kaynaklı emmesi zorlaştı diye düşünüyorum çok emmediği için süt üretimi de azaldı size tavsiyem benim de keşke dediğim iyi bi sağım makinesi edinin sağın sütünüzü ki azalmasın ben yeni edindim daha gelmedi bakalım denicem alıştırma bardağıyla falan vermeye çalışcam
poyrazkoray07 busenuranne benım bebiş 6 400 du 4.ayda 200gram almıltı hemsırs normal dedı bence çok takılmayın aksı bır durum olursa hemsırsler kontrolde söyler zaten
mysohn7 busenuranne anne sütü alan bebek çok kilolu olmaz zaten istisnalar var tabi ama mama içen bebekler gibi olmazlar gelişimi iyiyse kiloda normalse takmayın bu kadar kafaya. Benim bebeğimde çok kilolu değil sütümde yetiyordu mama vermedim sırf kilo alsın diye. Sütünüz yetiyorsa dinlemeyin kimseyi