Bagi neo2 kesinlikle öneririm, çift yönlü ve sürüşü çok güzel, pratik. Ayrıca çok hafif yer kaplamıyor. Sadece içi biraz dar ama çok iri
bebek değilse yeterli olacaktır. Bir tanıdığımda da kraft york plus var o da çok hafif, sürüşü pratik ama çift yönlü değil. Fiyatı daha uygun.