Kızlar biz oğluma Bebek arabası almadık ablam sağolsun vermişti bebeğim 7 aylık şimdiye kadar kullandık. Travel sistem üst tarafı ayrılıp katlanmıyor sepet gibi kalıyor ve çok yer kaplıyor çok da ağır. Bebeğimi çoğunlukla kanguruda taşıyorum ama 9 kilo oldu ağır geliyor yeni hafif bi araba alalım dedik ama baston için erken sanki
Kullanıp memnun kaldığınız uygun fiyatlı hafif çift taraflı kullanımlı bebek arabası öneriniz var mı? Sizce biraz daha bunu kullanıp zaten kış geliyor yaza doğru yaşında baston mu alsam bilemedim fikir verir misiniz 🌸