Mehtap0146 Kızlar malum yaz geliyor açık parfüm kullanmak istiyorum ilk defa kullanacağım d&p etkili kalıcı ama ağır olmayan bir koku çiçeksi ve ya pudramsı bir koku Öner’iniz var mı bayan için. Erkek için de kalıcı hoş kokulu 🤗
Seda_123 Mehtap0146 Bayan için eyfelden alıyorum ben K4 kullanıyorum çok hafif kokusu var candy diye geçiyor
[silindi] Mehtap0146 ben acık parfum kullanmıyorum ama yazın 212 vıp rose kullanıyorum kısında carolına herrera good gırl ve lady mıllıon kullanıyorum
Griwoman7 Mehtap0146 canım merhaba ben D&P den alıyorum ı2 kodu var çok güzel çiçeksi koku senelerdir kullanıyorum . Ve yolda olsun cafede olsun otobüste olsun durdurup adını soran çok oluyor 😃ben gidiyorum kokum kalıyor o derece 🙈
Deletedmom388 Mehtap0146 En sevdiğim yıllardır kullandığımm Ultraviolet 👍🏻 Orijinal almadığım zamanlarda kesinlikle DP den alıyorum kalıcılığı yüksek,tavsiye ederim. hafif ve harika bir kokusu var 🤩 yaz kış kullanıyorum bu kokuyu
Deryaaaa [silindi] ya one milion da Var lady milion da var bilmeden atalamasaydın keşke komik oldu 😂 aç neti bak görmüş olursun one milionu eşim lady milionuda kendim kullanıyorum
[silindi] Deletedmom814 yalnız bak bombshel degılde scandaluos dıye bı parfumu var efsane ben bombshelı kalıcı bulmayıp onu almıstım o daha ıyı bombshelıde evde sıktım oyle bıtsın dıye 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Deletedmom30 Mehtap0146 YouTubeda video izlerken Sevgi’nin parfüm dünyası diye bir kanala denk geldim. D&p açık parfümleri yorumluyor bi bakmanızı öneririm 😊