ikiierkekkannesii bidebayilistersenferiya Ahahah bende ilki uslu oldugu icin cesaret ettim aslında ama bizimkide ikinci çingene çıktı 😀 inşallah ikinci bebeginiz uslu olur🤩
elasevda beyzanuroz gazı oldugu icin anca oyle rahatlıyor ne bileyim valla “ilk cocuk koliktı buda napcaz bunaldım vallahi
beyzanuroz elasevda bnm kızımda da gaz vardı ilaçlar geçirmedi bende eve salıncak kurdum öyle geçti Rabbim yardımcin olsun