elasevda Benim bebeğim de 2,5 aydan desteksiz yatmağa başladı, ama kendi istiyordu, öncelikle yatağında çok vakit geçirmeğe başladı, oyun oynuyordu, böylelikle yoruluyor ve uyuya kalıyordu, doktor kendini sakinleştirmesine izin vermelisin diyordu, ben de çok kucakta taşır ve uyuturdum, elini emerek sakinleştirirdi, oyuncak aldım onunla oynayarak uykuya daldı, bi de yumuşak kalın olmayan bebek battaniyesi vardı. Onun ucunu topak gibi yapıp eline veriyordum, onunla sakinleşib uyurdu. Ama uykuya dalana kadar hep yanında beklerim, uykuya geçince oyuncak ve battaniyeni kaldırırım, onlarla uyumasına izin vermiyorum, 1 yaşına kadar olmaz.