gencannee1 memur zammına göre artıyor ama kiralar daha çok artıyor. Yüzeysel bir hesaplama yapıldığında bile TOKİ daha mantıklı kalıyor. Aylık taksitler ev bitene kadar alınmıyor diye biliyorum. Bina dikildikten sonra yine bir peşinat istiyorlar (bir yakınımdan dolayı biliyorum) kiraya ikinci bir ödeme olmadığı için de bence yine mantıklı kalıyor. Eğer kirada otururken bir yandan da taksitleri başlasa ve artış olsa evet çok zor. Totelde bakınca taksitler bittiğinde o paraya yeni bir ev almak yine çok zor. Yıl bazında düşünmek gerek.