tahin en önemli kısmı neden açıklamıyorlar. Diyelim ben kirada 3+1 evde oturuyorum. Burada evler 1+1 ve 2+1 , her neyse kurada çıktı peşinatı verdik taksitleri ödüyoruz diyelim ve evi de teslim ettiklerini var sayalım. Şimdi bu ev benim işime çok ters bir yerde ise, çocuklarım gittikleri okuldan vazgeçmiyorsa ve ben 3+1 evimdeki eşyayı çıkan 1+1 eve sığdıramıyorsam diyelim. Evin de taksitleri devam ediyor. Ben bu evde taksitleri bitene kadar oturmak zorunda mıyım. Boş şekilde ödeme devam edemez mi veya kiracı oturması durumu olamaz mı? Bunların cevabı niye yok