gizem195_ bebeğiniz sağlıklı olsun, huzurlu olsun, annesinin güvenli kollarında büyüsün daha önemli hiçbir şey yok hayatta. Ben de çok zorluklar çekerek emzirdim. Hala da zorluk çekiyorum. En zoru doğum mu hamilelik mi emzirmek mi derseniz emzirmek derim. Hayal ettiğim gibi benim de olmadı çok zordu. Bebeğimin canı sağ olsun unutuluyor. Ne zaman yürüyecek kaç aylık oldu derdi vardı o bitti şimdi de neden bu kadar az dişi var neden saçı uzamıyor hala erkek mi diye soruyorlar…. Sonu hiç gelmiyor. Bi şekilde büyüyorlar işte. Şimdide hiçbir şey yemiyor, 1 lokma sebze yediremiyorum, bütün köfteleri çiğnedi çiğnedi tükürdü, aç yatıyor ne olacak bu çocuk böyle, ne zaman doğru düzgün yemek yiyecek derdindeyim