uhnnkapici sezeryan dogum yaptım hemen sütüm gelmedi. Hastanede mama vermek zorunda kaldık. Sonrada sağım yaparak ve emzirmeye çalışarak sütüm gelmeye başladı. Zamanla arttı şükür. Kötü yanı Saatlerce emzirerek uyurdu kucagımda artık sırtım agrırdı. Aglardım agrılarımdan. Emzirdim iyi yanı çok sükür 1 yasına kadar hiç hasta olmadı. 1,5 yaşında kızım şuan bu zamana kadar hep emzirdim, ama emzirmeyi sonlandırdık dün itibari ile. Emzik niyetine kullanıyodu beni cünkü.