Dedektifgadget beybitolat 😅😅yok yok korkmuyorlar çok tatlı oluyor o utangaç halleri sonra söylüyor değiştir diye gösteriyor 🥰
Prensescilek beybitolat benim de kızım böyledi. Koltuğun arkasına saklanır yapardı o zamanlar . Çok gülerdik 🙂☺️
Kitsu Yeğenim öyle yapardi çok gülerdim. Şimdi benim kızım da koltuğun kenarına saklanarak yapiyor 10 aylık. Hep aynı yere gidiyor bir de
Nanem123 beybitolat 9 aylık bir bebek içinde geçerli mi bilmiyorum bez bırakmaya hazır olduğunu gösteriyor doktorum öyle demişti
Nanem123 beybitolat öyle eşimin kızıda 11 aylıkken bez bırakmış oda aynı sizin çocuğunuz gibi yapıyormuş bana da doktor saklanarak tuvaletini yapmaya başlarsa bez bırakmaya hazır demişti
ummukerem beybitolat benim yeğenim 2 yaşında yapıyordu ve yerinden de hareket etmiyordu 😅 ara bul bulabilirsen bi köşede çömelip öylece bekliyordu veya kurbağa gibi yürüyüp geliyordu 🤭
kelebek27 beybitolat ya çok tatlıııı gözümde canlandıda görüyodum bende öyle yeğenlerimi falan. Şimdi sıra bizim bebelerde 🫠🫠🫠
beybitolat Nanem123 ay inşallah hahshshhs ben çok istiyorum erken tuvalet eğitimi zaten. Umarım çok kolaylıkla başarırız