beybitolat Bebeğim 9 ay 10 günlük ve 2 gündür kakasını gidip başka odada yada koridorda yapıyo ve öyle yanımıza geliyo. Sebebi ne olabilir acaba ya? Neden yanımızda yapmıyo? Başına gelen var mı?
Dedektifgadget beybitolat utanıyor ve rahat olmak istiyor 😅😅 benim kuzumda sandalye Çekyat kenarına çömelip yapıyor o zaman bakmıyoruz biz yapınca dönüyor yanıma hemen değiştiriyorum sonra 22 aylık
doublemamaa beybitolat aahahah o yaşlarda bütün bebekler öyle yapıyo benim oğlum baktığımda kızıyordu bi de🫢😁
Eylul301023 beybitolat benim oğlumda 23 aylık saklanıyor ve altını degistirmiyim diye kiyametleri kopartiyor ağlama krizleri saklanmalar hamileyim 8 aylık özellikle benim giremicegim yerlere saklanıyor 😂😂 ve bunu bayadır yapıyor
dilaaaraa beybitolat ilk kızım da öyleydi saklanıp yapıyordu bakma diyordu, ikincisi de yapar birde eline ıslak mendil alır bana verir hadi tata der😂
beybitolat Dedektifgadget yaaa çok korktum bizden korkuyodur diye ne alakaysa ushshshhshs teşekkür ederimm
alparslan14subat Dedektifgadget benim oğlumda 21.ayında o da koltuk kenarına gizleniyor yaparken utanıyorlar çünkü
beybitolat doublemamaa bahshshahhs ya çok şaşırıyorum bu hareketine gerçekten nasıl düşünüp bunu aklına getirmiş olabilir diye
Dedektifgadget beybitolat 😅😅yok yok korkmuyorlar çok tatlı oluyor o utangaç halleri sonra söylüyor değiştir diye gösteriyor 🥰
beybitolat Eylul301023 ya evet altını değiştirmek bizdede ölüm gibi hahshshshsh çok komik ama şimdi içim rahatladı biraz tedirgindim gerçekten
anonimli Benim kızımda gözümün içine bakıyor ıkınıyo eğer ben bakarsam kolidora gidip yapıp geliyor 😂😂 sonra ee bitti mi diyorum yanıma oturuyor bitti demek oluyor o da 10 aylık 😂
Meri-Mel beybitolat Siz nasıl rahat ederdiniz gizli oluncs diye cevap verdiginizii düşünerek o da öyle tüm çocuklar yapıyor bunu 🤭
beybitolat Meri-Mel hiç duymadığım için bi tedirgin oldum ama herkeste duyunca acayip komik gelmeye başladı😍
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan beybitolat hahahah ya benim kız hiç utanmıyor o zaman meydanda evin içinde yani
Pamukhanim_ beybitolat benim kızım da öyle saklanıp yapıyor başka odaya gider evi var onun içine girer yapar 13 aylık 9 aylıkken falan başlamıştı. Bende korkup burada sormuştum normal bir durummuş