2prensesannesi30 Ah kuzum ahh biraz kafanı boşaltman gerekiyor benim kız neredeyse 3 yaşında bi ağlaması var yenidoğan haline şükredersin biliyorum çok zor sinirleri çok yıpratıyor ama alışıyorsun senin sadece birazcık eğlenmeye güzel vakit geçirmeye ihtiyacın var kaldığın şehirde kaynanan ya da annen yok mu 1-2 saatliğine bırakamaz mısın inan tek kalınca 1 saatte olsa toparlayacak seni