6 gün sonra 30 aylık olacak .Çok yıprandım ne yaparsam yapayım yaranmyrm kötü bir anneyim biliyorum.En son dayanamadım oturdum ağladım.Sabah kalktık yemek hazirladim yemedi kek yicem dedi yedi su içti neyse dışardan simit alıyım dedim bu yanıma nakit almadım kart aldim karşıdaki adam kartla çalışmıyor gitcegimiz yerde simit var sandım yoktu markette aldim yedi onları 1.5 saat oynadı çay içtik kalktık başladı orda oyuncak istiyorum diye girdik bir yere oyun oynuyor orda çalışanlar bakıyor aşırı derecede rahatsız oldum hani sadexe eline alıp koyuyor atma yok aldım oyuncak eve girer girmez acıktım dedi önüne koydum su verdim Yemicem istemiyorum dedi .Buz dolabı açtım ne istyrsan onu yapıyım dedim buzdolabı durdu durdu Yemicem dedi artık öfke patlamasimi dersin artık sana bakmak istemiyorum nasıl bir çocuksun 24 saat ağlıyorsun ne yapsam olmuyor hayattan soğudum en son Allah’ım canımı al dedim kızlar bunlar demek istemedim o an sinirden çıktı oturdum ağladım.Oda ağlıyor gözünde 1 damla yaş yok bana karşı kullandıgi bişey ve ağırlaştım iyice hani yese mutlu bir çocuk bile değil of kısaca 3 yaş sendromu bumu.Bu arada 2 haftadır inatlasma yalandan ağlama hırçınlık kendine vurma (kimden gördü bilmiyorum)