namkoll newwmommy Tahminimce bende böyle birşey yaşayacağım. Çok üzücü. Bir kuruş bile olsa kolay kazanılmıyor para. Parayı geçtim yapılan muamele insanın daha çok canını sıkıyor. Mesajları size atsam şok olursunuz. Resmen beni paramla tehtit ettiler.
newwmommy namkoll ederler bizde şikayet ettiğimize pişman olduk ayakkabıyı ihtiyacı olan birine verdik başında yapsaydık keşke bir başı bozukluk var ondan bu rahatlık