namkoll Televizyon satın almıştım kırık getirmişler, tabi taşınma telaşesinden fark etmedim, kuran serviste birşey demedi, daha sonra ekranda mavi mürekkepler akmaya başladı, firmayı aradım siz kırdınız biz kırmadık dediler para istediler, bende kırmadığımdan emin olduğum için şikayette bulundum tüketici hakem heyetine 6 ayda sonuçlanır dediler ama 2 ay sonra bilir kişi geldi 3.ay da yeni tv getirdiler