poyraz2107 Benim oğlumda sünnet oldu sabah sargısını doktor çıkarttı karton bardak koydu keserek 4 kere krem sürün dedi yani neden çıkartmadı sizinkini anlamadım çişli mi kalacak öyle
hilalturkmenel poyraz2107 çişli kalması iyileşme açısından iyiymiş, o yüzden çıkarmamak daha iyi dendi, önceki yorumlarda da bir hanımefendi açıklamış. Doktordan doktora da değişiyor belli ki 🙏🏻
hilalturkmenel burcuygz çok teşekkür ederim, doktor krem ve fitil verdi onları kullanacağım ama sarı kantaron da kullanayım, teşekkür ederim 🙏🏻