sevdapk ben bu konularda açıkçası elimden geleni yapıyorum gerisi Allah’ın işi diyip kendimi durdurabiliyorum ama bende sürekli başına birşey gelecekmiş gibi paranoyak şekilde oluyorum parkta kayarken yürürken bile hep dip dibeyoz elini tutuyorim 🤦🏻♀️