HELELEKADIN ben de bıraktım 5 gün oldu iyi gidiyoruz ara ara akılna geliyor hayır diyorum hemen tamam diyor. Yalnız kesintisiz uykuya geçemedik. Bizim odamızda kalıyor ve durduk yere uyanmasa da artık mesela bizim tuvalete gitme sesimize falan uyanıyor sese duyarlı onlar ne zaman düzelir tamamen? Odasını mı ayırmam gerek bunun için