mlikecn ek doz dediği hatırlatma aşısı gibi hafif bir şey mi olucak yoksa 9 ve 12 de aynı ağırlıkta bir doz mu olucak ona göre ben de ertelemek istiyorum aşıyı. Eğer 9 da bir doz hatırlatma yapılıp 12 de asıl doz yapılıyorsa yaptırcam ama ikisi birebir etki ve dozu aynıysa ertelemek mantıklı geldi