minikmucizemm19 a_ne00444 ben indirimde 2 paket seklinde alıyorum bende 2 numarada oyle fazla stok yapmıştım
atesnzm ikrakuss primayla aram bozuk aktif bebek mi devam etsem dedim alerji yapıyor diyorlar kaldım ortada😂
ikrakuss atesnzm valla ben en son aktif bebeyi kullanmaya başladım işte 5-6 aydır kullanıyorum galiba çok şükür öyle birşey yaşamadık 😂
atesnzm minikmucizemm19 şans vericem ya çok görüyorum seveni çok sevmeyeni de benim doktorum da baby turco kullan demişti
janssu atesnzm ah goon ah 😭 bebeğim dogmadan azıcık stok yapmıştım simdi her bezde onu arıyor gozlerim 😢 molfix pure sofr aliyorum happy.com üzerinden en ucuz orada. Sızdırma sadece cok tuvaletini yaptiginda bel kısmını iyi bantlamazsak yaptı
kalimeranazlimu bussbety atesnzm Ben de önce Molfix’in Pure&Soft serisini kullandım onu bulamayınca Goon kullandım Goon’dan inanılmaz memnundum ama onları artık piyasada bulamayınca kalanları da kara borsa gibi satılınca başka bez arayışına girdim ama denediğim bezler bebeğimin cildine yaramadı sonra Rossman’dan BabyDream aldım denemek için alman menşeili olunca kaliteli olacağını düşündüm ve onu kullamaya başladım yanılmamışım gerçekten yapı olarak çok benzetiyorum Goon ve Pure&Soft’a çok memnunum tavsiye ederim 🌻
yohh_yavv atesnzm kesinlikle Bim ya aşırı güzel bir bez tüm markaları kullandık ya sızma yapıyordu ya da pişik bime şans vereyim dedim iyi ki vermişim mükemmel 🤩
kalimeranazlimu janssu Gerçekten Goon çok ayrı bir bezdi ya şu an BabyDream kullanıyorum Rossman’ın markası yapı olarak Goon’a benzetiyorum ondan da memnunum ama Goon’un özellikle bel kısmı çok güzeldi onun gibi bir bez daha yok sanırım piyasada 🥲
Aminemm_ atesnzm bende doğduğundan beri Molfix kullanıyordum ama 1 aydır falan aşırı sızdıriyodu , moffy diye bı beze geçtim dop dolu olmasına rağmen hiç tasirmadi çok memnun kaldım fiyat olarak da diğer markalara göre çok uyguna geldi