atesnzm Doğduğundan beri prima premium kullanıyordum çok memnundum ama bu yeni seri inanılmaz pişik yaptı ve çok garip hiç beğenmedim ilk defa, molfix premium aldım sürekli taşıyor çişi çekmiyor sleepy harici önerebileceğiniz bez var mı
deozge atesnzm molfix premium çok kötü , molfixin mavi olanını al oğlum doğduğundan beri onu kullanıyorum çok memnunum
tugcedefne5561 atesnzm Üretim tarihine baktın mı primanın bende pc kullanıyorum ama bir sorun yaşamadım 2 sene kullanım süresi bezin üretimden sonra
suheyla92 atesnzm hepsiburadadan ya da trendyoldan “hayat” saticisindan ya da “ebebek” saticisindan alabilirsiniz. Kendi saticisindan alirsaniz güven problemi olmuyor ben herseyimi online alirim.
miranaras1 atesnzm hem çok uygun hemde pamuk öz’ü olan bir bez ben 4 aydır pişik kremi kullanmadım oğluma
ikrakuss atesnzm kızım 21 aylık slepy baby turco Molfix beyaz ve mavi paketi denedim ilk başlarda hep memnun kaldım fakat sonradan hep problem yaşadım bunlarda şuan Primanin normal paketini kullanıyorum ve çok memnunum inşallah bida bozmaz 🤣
atesnzm ikrakuss primayla aram bozuk aktif bebek mi devam etsem dedim alerji yapıyor diyorlar kaldım ortada😂
minikmucizemm19 atesnzm baby turco gece hiç bezini degısmedıgim halde taşma yapmıyor doğduğundan beri kullanıyorum suanda 5 aylık nen memnunum. Deneyebilirsiniz
atesnzm minikmucizemm19 şans vericem ya çok görüyorum seveni çok sevmeyeni de benim doktorum da baby turco kullan demişti
bossmomm atesnzm valla bebeğim şuan 6 ay 12 günlğk doğduğundan beri sleepy kullanıyoruz ne pişik yapıyor ne taşırıyor tabii çişini çok yaparsa her bezde taşırır
minikmucizemm19 a_ne00444 ben indirimde 2 paket seklinde alıyorum bende 2 numarada oyle fazla stok yapmıştım
bussbety atesnzm molfix pure soft çok güzel bise şuan piyasa da hâlâ elde kalanları oluyor goon çok iyi
kalimeranazlimu bussbety atesnzm Ben de önce Molfix’in Pure&Soft serisini kullandım onu bulamayınca Goon kullandım Goon’dan inanılmaz memnundum ama onları artık piyasada bulamayınca kalanları da kara borsa gibi satılınca başka bez arayışına girdim ama denediğim bezler bebeğimin cildine yaramadı sonra Rossman’dan BabyDream aldım denemek için alman menşeili olunca kaliteli olacağını düşündüm ve onu kullamaya başladım yanılmamışım gerçekten yapı olarak çok benzetiyorum Goon ve Pure&Soft’a çok memnunum tavsiye ederim 🌻