Mirlerinannesi oğlum 28 aylık. 24aylıkken hayvan sesleriyle beraber 30 35 civarı kelimesi oluyordu. 2 3 gündür 2li cümleye geçti 🥹🥹 baba gel 🙈 doktor psikiyatriye yolladı. Tekrar gelişim testi yapıldı. Bir sıkıntı görülmedi. Sadece dil geriliği. Oğlum çok sosyal bir çocuk zaten. 27.ayda gel demişti randevu bulamadık. Konuşması açılırsa gelme demişti. Şuanda gitmem sanırım.
Bu arada oğlum 9.aydan beri oyun grubuna gidiyor. Gebe okulundan arkadaşlarım vardı doğduktan sonrada sürekli buluştuk, bebişler yakın yaşta olunca ve herkes evde olunca🙈 kendi arkadaşlarımında var çocukları oğlumla yakın yaşa sahip. 5.aya kadar ayda 5 kere spaya gittik sonrasında da Yüzmeye götürdük bir süre. Atolyelere gittik. Lunaparklara gittik. Sürekli orman etkinlikleri yaptık. Eşimle balığa götürdük vs vs. Şuan da hem devlet oyun grubuna hemde özelde jimnastiğe gidiyor. Mesela bugün gebe okulundan arkadaşımın biriyle evimiz yakın onu evinin dibindeki parktan pijamasıyla aldım bize geldik. 5 6 saat oynadılar. Oğluma bol bol kitap okuruz. Kütüphanemiz baya çeşitli. Etkinlik eşyaları deseniz çeşit çeşit.
Hani doktor bunları yap diyor bana diyoruz ama ben zaten yapıyorum ve oğlum konuşmuyor. Yukarıda arkadaşlar etkinlik vs demiş ama inanın etkinlik oyun grubu vs değil olay. Çocuk hazır olunca konuşuyor. He etkisi var mı bilmiyorum 😂😂😂😂 bugün bize gelen arkadaşım ağustostan beri ayda 1 2 kez oyun grubuna götürüyor oğlunu. Şuan 28 aylık. Oğlu 18 aylıkken normal yetişkin birisi gibi konuşuyordu. Kendinizi eksik hissetmeyin diye yazıyorum. Acaba yapsam olur muydu0 Düşüncesi beni bitirdi hep. Eksik bıraktığımı düşünmüyorum ama oğluma daha ne katabilirim sürekli bunu düşünüyorum.
Bir genetik çok etkili bence. Eşim 5 yaşında konuşmaya başlamış. Kardeşim de 8.sınıfa kadar konuşma terapisi aldı. Bu kadar üstüne düşmesem belki daha geç konuşurdu bilmiyorum. Ama kendinizi dr yıpratmayın.