meryemkerem çok katılıyorum, özellikle 2li yaşta bir çocuğa sen de vur demek büyük bir yanlış, danıştığım bir pedegog cesaretlendirici, takdir edici sözlerin öneminden bahsederken “bugünlerde sizin ona söylediğiniz sözler, ileride onun iç sesi olcak ve kendi kendine hep bunları söylicek demişti.” Bu olayı bu perspektiften okursak sonuç fecahat.