Akran zorbalığına dair yazılar okuyordum artık devamlı bu konular çıkıyor karşıma o kadar fazla ki. Suçlar artıyor farkında mısınız? Anne olarak çok görev düşüyor bize.
Parktaydık bir kız geldi elini tuttu oynadılar takipteyim bende yanındayım bir anda tokat attı. Annesi de girdi araya özür diledi. Kadının tavrından dolayı bir şey demedim çocuğa yaptığının çok ayıp olduğunu söyledim yükseldim biraz. O sırada ablası da yeltendi götürdüm kızımı. Kızım anlamadı cici yaptı dedi. Hayır dedim cici böyle yapılır onun yaptığı tokat ve biri böyle yaparsa git buradan diye bağır dedim.
Büyüyünce nasıl olur bilmem ama duygusal naif zararsız bir kızım var ezilmemesini zarar vermesini zarar da vermeyecek özgüvenli bir çocuk yetiştirmeye çalışıyoruz. Bir yandan daha 3 5 yaşında 2 küçük çocuk ama çocuklar nasıl başlarsa öyle gidiyor. Akran zorbalığı o kadar fazla ki çoğu aile o kadar ilgisiz o kadar hiçbir şey yapmıyor ki. Instagram’da okulda yapılan zorbalıklar çıkıyor bir hayli karşıma ilgisiz öğretmenlerde fazla. Çocuk o lafı o kadar yersiz ki. Çocuk yetiştirilir çocuk nasıl yetiştirilirse öyle gider.
Ne yapılır böyle durumlar karşısında nasıl davranmalı. Biraz başka mecralarda da araştıracağım sizde yazın konuşalım.