cann65 Uygulamaları ve fotoğrafları özelden atayım şimdi canım ben kışın diyet yaptım evden çıkmadım diyet yaptım sadece spor falan hakgetire valla hiç bişey yapmadım , ama evde lessie 30 mil yapıp sonrasında 45 mile kadar yüksektirsen çok daha güzel olur bir ara niyetlendim bir hafta falan yaptım sonra bıraktım bel fıtığı falan vardı belim agriyinca bıraktım