svdglg merhaba cnm bnm bebegimde 14 günlük 2,840 gram doğdu 2 kez sarılık geçirdi geçen hafta cuma günü kontrolde 2,650 gram olmuştu vermişti yani sütüm doğumdan sonra 4.gün geldi ama mamada verdim doğum kilosuna ulaşamadı bile henüz bugün kontrolde doktor çocuk aç mama ver dedi kan tahlilleri verdik henüz sonuç cıkmadı memede iyi emiyor ama sütüm yaramıyor heralde psikolojim bozuldu resmen ya neden almıyorki kakasınıda günde 3-4 kez yapıyor ama emer emmez yarım saat sonra acaba metabolizmasi mı hızlı doktor enfeksiyon olabilir dedi inş değildir ya mamayı çoğaltıcam günde 2 kez veriyordum