svdglg biz de 9 günlüğüz ilk günler iyiydi oğlum 3150 gr doğdu. Şuan 3300 gr. Kilo alımı iyi ama bizim de sarılık kademe kademe arttı😢cuma günü 11.8 çıktı, pazartesi 13 çıktı, bugün 16😢😢yarın crp sine falan bakılacak ona göre işlem yapılacak. Kızımda da sarılıktan yatışımız olmuştu kızım da 2790gr doğmuştu emememişti 2550 gr düşmüştü sarılığı 19 çıkmıştı acil yatış vermişlerdi şükür şimdi 5 yaşında sağlıklı. Oğlum emmesine ve kilo almasına rağmen sarı😢😢 benim kan grubum 0. Kızımın kan grubu farklı oldupu için ani yükselme olmuştu onda oğlumla kan grubumuz aynı ama yine malesef sarı çocuk. Rabbim şifa versin yavrularımıza