mervekaya1_ noktası virgülune kadar aynı şeyleri yaşıyoruz 20 aylık oldu. Başka sebeplerden dolayı da ben dolunca artık sabrım kalmiyor bir iki kez bağırmıstim hala vicdan azabı çekiyorum 🥲 aglama konusunda içiniz rahat olsun gerçekten ağlamayı kullaniyorlar. Yalandan da değil gerçekten iç çekerek ağladığı oluyor ama bir kez hayır dediysem yapmıyorum, sakinleşmesini bekliyorum dikkatini dağıtıyorum. Sonra uzunca bir süre ağladığı şeyi istemiyor ısrar etmiyor.