mervekaya1_ benim kızım da 17 aylık ve o da birkaç haftadır böyle davranıyor, artı olarak yemiyor, yese de tatlı şeyler yemek istiyor. Çok üzülüyorum. Eskiden sevdiği şeyleri bile yemiyor. Ağlıyor hemen, ve inat ediyor bir şeylerde. Umarım bir geçiş dönemidir. Bende yazılanları bekleyeceğim. Çok zorlanıyorum 🥺