zynprvlfsn babybabyt 2 gün önce hastaneye gitmemiz gerekiyordu, dışarıdan birşey yedirmek istemedim, ilk defa çorba koydum, 5 saat sonra aynı sıcaklıkta idi, ben çok memnunum. Alalı 2 yıl oldu, şikayetim olmadı hiç.
1pekmom_ babybabyt matara bilmiyorum ama termos şahane, önden biraz kaynamış su koyup 5dk bekletiyorum daha sonra sıcak suyu koyuyorum, çay ne zaman içeceksem 15-20dk öncesi içine demleme poşet çay koyuyorum tazecik ve sıcak sıcak içiyoruz iyiki almışım diyorum
ruzqarqulu babybabyt termosu da su matarasını da kullanıyoruz. Çok memnunuz. Verdiğim para değmiş diyeceksiniz emin olun.
ruzqarqulu babybabyt evet suyu soğuk da tutuyor . Ama su matarası termosa göre çok daha hafif. Benim kızım çok suluk kırdıgı için son çare Stanley aldık. Ben başucuma yazın soğuk su koyuyorum gece içmek için sabaha dek buz gibi kalıyor.
Uykusuzhergeceeee babybabyt su matarası bana çok gereksiz geliyor ama termosu var bizde o çok kullanışlı. Ben ilk su matarası olarak anladım sorunuzu😊
ruzqarqulu Uykusuzhergeceeee su matarası da gerçekten işlevsel. 0.7 ml lik aldım hiç büyük durmuyor. Kızım okula götürüyor oldukça hafif ve sağlam.
Uykusuzhergeceeee babybabyt küçük boy mantıklı neden olmasın. Ama koca tüp gibi pipetliler çok komik bence 😁
Uykusuzhergeceeee ruzqarqulu ya kulplu falan olması bana biraz kaba geliyor açıkçası ben hep büyüklerini gördüğüm için kullanışsız geldi şahsım adına 😊
ruzqarqulu Uykusuzhergeceeee onları kullanmadım bana da çok büyük geliyor dedikleriniz. Daha kibar olanları var.
ayaznannesi babybabyt kesinlikle değer eşim hediye almıştı işe giderken bazen çay bazen kahve dolduruyorum. uzun yolculuklarda buz koyuyorum günlerce aynı kalıyor
acimavi babybabyt citroen den hediye geldi bana😁 kışın haftasonu kızımı parka çıkarırken kendime de kahve yapıp onunla yanıma aldım, eve döneceğiz hala daha çok sıcaktı doğru dürüst içemedim ağzımın yanmasından. Yazın da buzlu kahve yapmıştım, uzuun süre aynı soğuklukta kalmıştı. Çocuklar için pek gerekli değil ama büyükler için fazlasıyla iyi bir termos
MayaliHamur babybabyt cooker markası hem yerli hemde çok uzun süre sıcak soğuk tutuyor kendimizede kızımızada bu markadan kullanıyoruz