Kesinlikle değer ya ömürlük bir ürün çünkü. Diğer x markalar 4,5 yıl kullanılınca(belki daha az) sıcak tutmamaya başlıyor. Dedem 25 30 yaşlarındayken Hollanda dan stanley termos almış şu an 75 yaşında hâlâ kullanıyorlar ve hâlâ 24 saat sıcak tutuyor :)