4 aylık bebeği nasıl oyalayamazsınız da TV aklınıza gelir? Oğlum 18 aylık ve kesinlikle karşıyım bu konuya. Hiç birimizin bebeği durmuyor, hepimizin zorlandığı anlar oluyor ama 4 aylık bir bebeği oyunlarla, şarkılarla oyalamak çok kolay. Bebeğinizle eğlenmeyi, eğlendirmeyi bilin. Hiç bir şey yapamıyorsanız giydirip bebek arabasına koyup yürüyüşe çıkın, parka gidin oradaki çocukları izlesin. Şimdi gelir ekran verdiği için vicdan azabını bana yüklemeye çalışanlar ama gerçekler maalesef. İleride bir gün burada bebeğim otizmli mi, neden konuşmuyor, neden yemek yemiyor, neden çok hırçın diye postlarınızı görmememiz için lütfen bunu ne kendinize ne bebeğinize yapmayın.