cnsu77 iki dk dan beş dkdan gerizekali olmayacagiii herkes biliyordur eminim. Burada amaç çocuk ağladığında tv açmak çocuğun beyni bu ben aglayayim eninde sonunda o tv açılacak diye bir aliskanliga dönüşüyor , ee çaresiz anne banada aman 5dkdan ne olacak diye açıyor ama bir bakıyorsun bu hergun devamlılık haline gelmiş ve ekran süresi git gide artıyor. 2 yaş 4 yaş olasa hadi bir nebze anlar izlediginden 4 aylık bebe hiç bir şey anlamadığı gibi birde gözlerine yazık 😊