Gzm__ betuloku kullandınız mı acaba? Bugün yeni aldım sitesi resmi siteye benzemiyor güvenemedim doğrusu. İnşaAllah güzel markadır hemde yerli marka. Yanıtlarsanız çok sevinirim
badelidda Ben 1 aydan fazladır kullanıyorum canım kızım çok sevdi tüm mamalarda kusuyordu bunu hiç kusmadı gaz sorunu hiç yaşamadık bunda kabızlık da yapmadı fiyatı gayet uygun içeriği de temiz bence denenebilir
gizemyaren0 badelidda mamamil mama nasıl geldi mi bebeğinize sıkıntı oldumu bende geçmek istiyorum bu mamaya
suheyla92 miranaras1 bi de babyhum gordum onda güzel yorumlar vardi. Mama fiyatllari uçunca muadilleri gelmis ama insan emin olamiyor. Onu deneyen var mi?
lina01010 miranaras1 ben kullanmadm ama. Bi akrabamız kullanıyor ki çocukları pramitüre mama kuklanırdı. Doktor yeni normal mamaya geçin demiş. Her mamayı denemişler ya gaz yapmış ya kabız yada yememiş. Bunu kullanıyorlar şuan memnunlar iştahlı yiyor çocjk. Sıkıntıda yaratmamış
fatmakurtulus gizemyaren0 ben aldım ve bir kez kullandıktan sonra çöpe attım. Kokusu çok kötü zaten bebeğimde içmedi sevmedi