maviummu19 betulland bizede demişti 1 yaşına kadar kendiliğinden geçer geçmezse ameliyat gerekir demişti 1 aylıkken sünnet yaptırdık sünnetten sonra geçti
pasam23 betulland benim oğlum öyledi doktor 1 yaşına kadar beklememizi söyledi eğer geçmezse tek seferde narkoz verip hem fıtığı hemde sünneti yaptırırsınız dedi 1 yaşında geçmişti bizde sünnet ettirdik sadece
betulland pasam23 Size de geçmiş olsun. Demek ki kronik hâle gelmeden geçiyor genelde. O zaman bekleyelim biz de.
smileylaylom betulland eskisi gibi değil ama kontrole gittiğimizde soracağım. Sünnet olunca genel cerrah iyi ki olmuş tıkanıklık varmış açıldı dedi.
smileylaylom betulland teşekkür ederiz. Ama sünnet için genel cerraha gittiğimizde hidrosel engel değil o geçici bir şey ilerde geçebilir de geçmezse de ameliyat ederiz dedi. Sonra sünnet yaptırdın iyi ki yaptırmışsınız tıkanıklık vardı dedi işte. Bir problem olmadı. Kontrolden sonra da güncellerim
aycoregim Benim oglum da su an 13 aylik biz bu zamana kadar birkac kez kontrole goturduk. En son 18 aylikken gelin dediler. Su an sadece takip ediliyor sunnet icin de bekliyoruz ama sebebi hidrosel degil
Krtlilknur 3kedili2bebekli siz ameliyat oldunuz mu tek sefer de iki tarafı da yaptı mı bizim de iki taraflı tek tek ameliyat edeceğim diyo önce soldan büyük olandan sonra sağdan dedi
3kedili2bebekli Krtlilknur evet tek seferde iki tarafı da yaptılar neden öyle yapacak ki çok zor olacak çocuğa bir doktor görüşü daha alın bence
3kedili2bebekli Krtlilknur evet tek seferde iki tarafı da yaptılar neden öyle yapacak ki çok zor olacak çocuğa bir doktor görüşü daha alın bence
betulland hllall Teşekkür ederim. Sünnet yaptırdım. Doktor birkaç gün daha da şişecek korkmayın demişti. Gerçekten şişti ama sonrasında var olan suyu da götürdü şimdi normal biz de şaşırdık.
betulland Krtlilknur Merhaba. Sünnet yaptırdık herhangi bir sorun çıkmadı. Normale dönüyor dedi doktor. Korkulacak bir durum kalmamış.