betulland hiç yaptırmayın sünnetle geçme ihtimali yok kendiliğinden yüzde 80 geçen bir şey gorumcemin kendiliğinden geçti malesef benim oğlusun çift taraflı hidroseldi geçen hafta ameliyat oldu hala sünnete müsait değil pipisi bekleyeceğiz biraz daha neden yaptırmayın çünkü çevrenizde başka erkek bebek var mı gördüğünüz bilmem ama sizin bebeğinizin pipisi su an yumuşacık ve deridir sadece yani pipisi hidrosel kaynaklı içe gömük oluyor etrafı sis olduğu için pipi gömülü bu yüzden de sünnet ettirirken yanlış yapılma ihtimali var, doğru yapılırsa sürekli elle mudehale gerekecek sürekli dediğim basbaya günde 10 kere falan ittirmeniz gerekecek enfeksiyon riski var hadi sünnet enfeksiyon riski bitti diyelim sonra da hidrosel geçene kadar ittirmeye devam edeceksiniz haliyle çocuk artık huylanacak rahatsız olacak ki bu haliyle hiç bir doktor sünnet etmiyor en iyi cerrahlara götürdüm yok yapmiyorlar