ebrubeyaztas geçmiş olsun ben de hastaneye gittim 39+4 de doktor kakasını yutmuş olabilir dedi acil sezeryan dedi dogdu hemen aldilar enfeksiyon dan 1 hafta yattı yoğun bakımda antibiyotik tedavisi gordu bana doktor demisti ki hamilelikte grip olduysan ondan olmuştur bol bol kendi sütünden versin mama istiyorlar hastanede ama kendi sütünü göndersin inşallah tez vakitte çıkar