Benim kızım da doğdu ertesi gün mü o gün mü ne yoğun bakıma alındı enfeksiyon diye 41 haftada mecburi sezaryen oldu kızımı çıkarırlarken kaka yaptı ama bana sizdeki enfeksiyon bebeğe geçiyor demişlerdi.5 gün kaldı bende anne odasında kaldım 2 gün alamadık süt ya da mama verdik sonrasında kızımınyanıma verdiler 2 3 saat duruyordu atlattık çok şükür şuan 4 yaşında geçmiş olsun tez vakitte atlatır bebiş