somurtkansirin Valide-Ayse-Hafsa-Sultan al al 😂 bizde genelde yoğurtlaması yapılır yada ben çocuğa çorba yaparım hep görüyordum kısmet olmadı yapmak ama bundan sonra yaparım yerim afiyetle 😂
melisaugtr somurtkansirin ben geceden şeker, karanfil ve çubuk tarçın ile bekletiyorum. Sabah kalkınca su eklemeden kaynatıyorum. Kabak tatlısını hiç sevmem diyenlerin bile bayılıp tarif sorduğu bir tatlımdır 🤗
somurtkansirin melisaugtr biz çok sevdik bizimkiler pek yapmaz yoğurtlusu yapılır bizde ama ben bundan sonra bol bol yaparım. Tarçın ve karanfil kullanmadım ama bir dahakine mutlaka deneyeceğim teşekkür ederim ❤️