somurtkansirin ben kabağı büyük şekilde dogruyorum üzerine bol şeker atıyorm biraz bekliyor sulanıyor daha sonra altı kısık şekilde ocağa koyuyorum biraz kabaklar yumuşayınca altını açıyorum kıvam alıyor sonra soğutup tahin ve cevizle yiyoruz süper oluyor hep böyle yaparım bı gece öncesi hiç bekletmem