dondurmamkaymak ahlasmomm_ bende bazen iyi yerim bazen aç gezerim ama yapım gereği alamıyorum kiloyu kızım da bana çekmiş. Canları sağolsun bazen boşveriyorum sonuçta hasta değil ya diye bazen oluyor yaşıtları arasında küçük kalıyor üzülüyorum
ahlasmomm_ dondurmamkaymak bende öyle kıyafet bile alırken zorlanıyorum yakışmıyor ama sağlıklı şükür
Zeyyyd Büyüvit l arginin tam doğru yazdım mı bilmiyorum ama sarı beyaz kutusu üzerinde astronot vat onu kullanmanızı şiddetle tavsiye ediyorum 1 haftada sonuvu görürsünüz
yapraksarma Bebikoluhayatim bilmiyorum denk gelmedim yanlış bilgilendirmek istemem eczanelere sorun bir isterseniz